Friday, March 04, 2011

Majlisnya,,,

Siyes berjanggut aku nak buat entri nan satu ini..

Majlis Gilang Gemilang Tahunan.
~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=
Mesyuarat Besar Besaran antara Sekolah, Parents & Ibubapa (malas nak type the keyword,,,,)

Jumaat 04.03.2011

Perasmian oleh Datuk Hj Dr Abd.Latiff bin Ahmad (Timbalan Menteri Pertahanan Malaysia)

Aku adalah AJK Backrop, sama-sama dengan Kak Haslina & Kak Alina. Walaupun penat, tapi seronok =),,, sebab semua bersama-sama buat kerja. Dari scratch, tu. Wordings semua baru! Sebab yang lama macam banyak yang hilang.



Suka! hehehe. Kak Haslina yg cool dan banyak idea,

Rakan-rakan prihatin yang sama-sama sinsing lengan tolong kami, Kak Linda & Kak Farah (Mereka berdua, plus Kak Alina adalah AJK Jamuan VVIP). Kami pening-pening nak hias pentas, dorang pun turut sama bantu cucuk bunga. Sama-sama balik lambat juga. Tsk3.. terharu,,,

Sambil-sambil hias pentas, melatih persembahan murid-murid jugak..


Kak Liza pun, yang membantu menghulur idea dan mengerah tenaga
menghias. Terima kasih daun keladi..




Betul kata Kak Linda.. Penat lelah akan terbalas bila tengok balik hasil kerjanya.. ^^


Pagi sebelum mesyuarat tu, zasss aku plak gi lokasi jamuan VVIP, kat Makmal Komputer untuk bantu dorang, =)) Masa mesyuarat berlangsung pun, aku turut sama menyibuk (membantu dorang dalam persiapan makanan)


Sekalung tahniah pada mereka kerana menjadikan lokasi jamuan sangat kelllessss hehehehe. Dah ala-ala Hotel, you.


Kami ^^


Akhir sekali, sekalung tahniah untuk semua warga SKLE yang sama-sama menjayakan majlis ni.. Ada ramai lagi AJK-AJK yang lain.. Aku cuma ada gambar mereka-mereka yang dok keliling aku masa aku bekerja, saja..

Ate.. aku bukan jurugambar of the day nak me round sekolah snap sana-sini, huhu..


No comments:

Post a Comment