Saturday, 28 April 2012

Soalan yang selalu diulang,,,

Assalamualaikum..

Antara soalan yang selalu diulang bila berada dalam kelas

1)Murid: Cikgu, nak selang?
Aku: Ye. Selang begini dan begini.

2)Murid: Cikgu, buat sekarang?.......... just a few seconds after I told them that they have to DO IT NOW!
Aku: Eh tak la tengok je. /  Tak la buat esok je
atau
toleh belakang & tengok je si pemilik suara tu, kemudian pasti akan ada suara lain yang menyampuk,
"ye lah kau ni buat la sekarang, kan cikgu dah cakap tadi..."


Soalan 1 tu aku tak berapa kisah sangat.. Latihan ada berbagai bentuk..

Tapi soalan 2 tu memang tak boleh blah..