Saturday, January 17, 2009

Mianhada, Saranghanda..





Rasa mcm lama gler dah x tgk tv.. huhu sejak dah naik sekolah ni mmg aku cam x de perasaan nak gk tv. Ari ni balik dr aktiviti koko, lepas makan2 n sambil mengemas lebih2 kurang, on la tv.. Eh ada lagi rupanya citer ni kat tv.. hmm kalo dah namanya astro, mmg la.. bkn citer minggu lepas je yg dia dok ulang.. citer bulan lepas pun masih ditayangkan. Bukak channel 303 n tgk2 ada drama ni. Layan kan..

Dulu masa tgk kt vcd rasa mcm x berapa nak best.. tp skang bila tgk balik rasa mcm best plak. bleh plak siap feeling2..


Bila dah feeling2 plak..biasa lah aku ni mesti nak dengar2 ost dr drama ni.. Sib baik aku ada gak donlot2 dulu.. leh gak dengar..

N credit 2 a fella yg bagi aku vcd drama ni.. kengkunun hadiah masa kitorang konvo dulu.. aku tau dia x kan baca blog aku ni tp x pe lah aku nak berterima kasih gaks.. in case 1 day aku terlupa yg vcd tu hadiah dr dia.

No comments:

Post a Comment