Sunday, June 14, 2009

Okaeri,,

Minna-san...
Okaeri hehe
The long school holiday is eventually finished.

To be honest my mind is like numb.. Inilah keburukan cuti yang panjang. Ia menyebabkan aku menjadi malas n tak bersemangat untuk memulakan tugas. Pardon me for having such sleazy thinking. Tp aku juga insan biasa... huhuh

Dalam masa 15 jam dari sekarang aku akan pegi keje.. which is lebey kurang jam 7.00 am esok..Tp sebelum tu lesson plans nya harus aku siapkan. Bukan lesson plans aje..byk lagi sebenarnya. sape kata cikgu tak byk keje? 4-5 hari sudah kepala aku membayangkan yg lesson plan akan aku siapkan pada sabtu mlm, sejurus slps aku sampai kuarters. Tp apa yg terjadi mlm td aku 'terbongkang' dpn laptop menonton Tennis No Oujisama comeback. errk. Hampeh.

Tp aku juga mahu merehatkan kaki dan tengkuk yg baru nak terasa lenguh bila malam tiba. The effect of pertama kali memandu dr bp ke mersing dgn laluan yg mencabar batas bendang. Alhamdulillah selamat juga aku sampai bertemankan ayahanda tersayang yg sudi temankan aku..
Bila aku tunggu bas yang akan membawa pulang ayah ke BP semula dkat bus stand Mersing.. Somehow the feeling is rather strange. Selama ni karakter yg naik bus tu aku n yg menunggu sampai bus mula bertolak ialah my parents. Masa berjalan begitu pantas... aku bukan lagi pelajar sekolah / pelajar Uni yang pulang menaiki bas dgn dihantar parents..

Plan untuk pegi mencuci kereta juga terbengkalai bila pagi tadi aku duduk bersembang dgn my osmet sambil makan sarapan. Malasnyaaa mau keluar..

Nasib baik esok dan minggu pertama persekolahan dlm penggal kedua ni bukan giliran aku bertugas.

No comments:

Post a Comment