Saturday, October 31, 2009

Kalau Bukan Tamak Apakah Namanya....Part 2

Con't..

OK skang aku tgh korek2 plastik KDrama plak

ON-GOING
1) Get Karl! Oh Soo Jung
2) 30 K Miles in Search for My Son
3) Witch Yoo Hee
4) Evasive Inquiry Agency

NOT EVEN START
1) 3 dads and 1 mom
2) Cinderella Man
--------------------------------
Tak la se dasyat list JDorama aku kan..

Sebenarnya Mark "ON-GOING" to bkn la betul2 aku konsisten me nengok nya.. Ada yg dah berbulan2 or maybe hampir setahun aku x continue tgk.. Hehe pepaham sendiri la kenapa.. KDrama biasanya panjang berjela episod nya n sampai 1 tahap kalo citer tu x betul2 menarik minat aku maka aku akan 'bersara' jap dr menengok nya..



OK skang turn Chinese Drama

ON-GOING
1) Hot Shot
2) Tokyo Juliet

3) Why Why Love
4) Romantic Princess

5) Eternal Happiness
--------------------------------

No comments:

Post a Comment