Friday, November 13, 2009

Trip to Malacca - Recaps


When: 17 October 2009, Saturday (Its Deepavali)
Where: Malacca
Why: Because Im one of the single tc there (uhuk! uhuk!.. no offence. Im having fun, though, sbb aku x pernah g tempat2 tu)
Hmphh.. aku tak berani nak tolak task ni (eh eh mcm aku leh tolakkk...) sbb aku dah skip rombongan marhaban sek a week b4 this trip. Lagipun mmg realiti nya aku yg single lebey senang utk bergerak. Lagipun gi jenjalan secara free kan.. sambil2 layan n care 4 the kids.. layan kan ajer...
Tapi biasalah..mana ada berjalan yg tak penat kan.. Penat mmg penat sbb kami gi tempat2 bersejarah tu dgn berjalan menggunakan 2 kaki sendiri.. Masuk sana keluar sini.. Naik sana turun sini.. Tapi sekurang2nya membakar gak kalori dan lemak di badan ini. Chewah. Ayat cover x menahan.

No comments:

Post a Comment