Saturday, September 04, 2010

New Addictions

Salam Satu Malaysia

Ada feeling pembaca berita pulak..hehe (sila jangan loya~)

I guess these r my new addictions..
~Buat kuih raya.. sebab nak raya
~Meng set kan masa utk subtitle k drama.. sebab nak release tension (aci eh?).. Mau x tension, our latest schedule with year 6 pupils skang non-stop class from 7.20-1.20... dah x de free time.. badan mmg x penat tp penat minda~~ huhuhu. Balik sekolah aku mmg suda x mampu bukak apa2 bahan ilmiah.. Kat mana beg aku letak petang tu kat situ la aku pick up balik esok pagi sblm pegi sek.

Sekian!

P/S-arini lepas tuisyen aku balik kampung halamannnnn... =)
P/S/S-Salam Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.. Andai ada terkasar bahasa, tersalah bicara, tergurau senda melampaui batasnya..
Berhati2 di jalan raya..Ingatlah orang yang tersayang,,

3 comments:

  1. Didiiiiii...awalnya ko balik kg!! jelesnya aku kat cikgu2 ni..

    aku balik kg sehari sbelum raya..sedih dak?hohoho

    selamat hari raya dd...

    ReplyDelete
  2. wah didi....bestnye dah balik kg...kami masih lagi di kota batu ini...

    ReplyDelete
  3. salam teacher... ai upsr dh lama abis tp teacher jarang update blog.. sibuk lg ka.. btw.. salam aidilfitri.. maafkan salah & silap :)

    ReplyDelete