Saturday, November 13, 2010

Menuai hasil..

Salam..

11 November menjadi tarikh bersejarah untuk murid tahun 6 seluruh negara.. keputusan UPSR diumumkan..

Bukan budak-budak dan mak bapak budak je yang menggelisah OK. Cikgu nya lebih-lebih lagi la..

Waktu keputusan diumumkan, kami (pelajar tahun 6 + cikgu tahun 6) dalam perjalanan ke Kluang & BP.. rombongan sekolah.

Dari awal bas mula bergerak, aku tak berapa nak hiraukan budak-budak kat belakang bas. Lantak kome la nak bergambar / bergalak kat belakang. Aku standby diam-diam pegang handphone-handphone aku.

Dengar je berita dari GPK HEM, alhamdulillah.. Pecah sekejap paip kat mata. Aku sangat takut kalau takde sorang pun yang dapat A untuk subjek aku. Aku ulang, SANGAT TAKUT.. Expectation sekolah, GB, Pejabat Felda, rakan guru, ibubapa, pelajar & paling penting diri sendiri..

Tahun ni diorang masih belum lagi memecahkan rekod tahun lepas. 3 pupils with straight As. All girls.Alhamdulillah.

Tapi for the first time we have 6 pupils with 4A.. All boys..=)

So proud of them =)

Untuk subjek aku:
Jumlah calon= 26 orang
Bilangan A = 5
Bilangan B = 4
Bilangan C= 13
Bilangan D = 2
Bilangan E = 2

Tahun lepas sorang je yang gagal.. tahun ni 4 orang =(
Tahun lepas 4 orang dapat A.. tahun ni 5 orang =)

2 comments:

  1. Wahhh apa pun tahniah DD... tahniah tuk anak murid ko..dan utk ko terutamanya...alhamdulillah...

    ReplyDelete