Friday, December 31, 2010

Masih setia pada yang satu..

Salam..

Tahun 2011 ni nak masuk tahun ke tiga aku mengajar (tolak la tahun 2008 sebab aku posting dah bulan 8).

Berborak dengan sorang kawan rapat masa kat maktab semalam, baru aku sedar kebanyakan kawan-kawan seangkatan dah merasa pengalaman 'nomad'. Berpindah sekolah. Paling-paling tidak pun 2 sekolah.

Aku? Masih lagi di sekolah yang sama dari tahun 2008.

Zon selesa kah? Entah lah. Yang pasti misi aku kat sekolah ni belum tercapai. Tahun 2011 ni, Insya Allah.. Semoga semuanya dipermudahkan oleh Nya.

(^-^)

2 comments:

  1. Nampaknya aku je yang tak setia didi..lama menyepi, mesti best kan ko cuti lama..

    PS: tak sempat aku nak pi kenduri sykn baru2 ni. Ada hal, mebe aku pi yang belah melaka ni dengan obert;)

    ReplyDelete
  2. Fida,

    Berpindah randah tak semestinya menunjukkan kita tak setia, hehehe.. Faktor sekeliling juga perlu di ambil kira.

    (Pstttt entri ni tajuk saja kasi gempak laaa heheh)

    Aku pun x g Fida. Hari Ahad kan, pastu Isnin tu aku ada meeting professional kat sek. x sempat la. kalau tgh2 cuti tu mungkin boleh diatur. Ni nanti kama punya kenduri pun aku pening sbb langsung weekend biasa bkn cuti sek..aku siap ada prog sekolah lg.

    ReplyDelete