Wednesday, November 23, 2011

Bebola dan gegedik

Aku bukan peminat bola tegar..
Jujurnya, sebelum-sebelum ni memang aku tak pernah bukak siaran bola. Interest=0.

Cuma masa sukan sea yang baru je tamat baru-baru ni, entah tergerak hati tak nak tukar channel lain bila terbukak perlawanan M'sia-Indo.

Memandangkan aku pengabai sport selama ni, maka ada beberapa soalan dok berlegar-legar dalam kepala aku pasal malaysia soccer ni. Tapi soalan pun macam tak berapa nak membina so agak segan rasanya nak bertanya sesiapa huhuh.
(mode malu bertanya sesat jalan eh,,)

Baiklah mari sambung 'mendengar' bola sepak.
Aku bukak je tv. Tapi mata ke PC hehe.


*bila baca-baca komen dan status kat FB (pasal player), rasa agak sebal. aku tau mereka-mereka cuma bergurau, tapi somehow you dont feel good while read it. gedik,,, kot. 


*minit ke 52, Syria mendahului gol dengan 1-0. Cantik tandukan pemain tu huhuh.

2 comments:

  1. he he...aku sejak dua menjak Terengganu masuk akhir ni, melayan gak la d. Kasi semangat orang kata..ekekek

    ReplyDelete
  2. aku tahu doh mung mmg minat bola fida hehe..

    tgk match yg ada kaitan dgn kita mmg best. aku teruja gak la masa tgk m'sia VS indo aritu.. tp game dgn syria aku x fokus mana hehehe mmg bukan peminat tegar nih

    ReplyDelete