Wednesday, September 30, 2015

Off Market

Assalamualaikum,

Mencelah cerita majlis perkahwinan adik aku masa awal cuti sekolah hari tu.
Sabtu, 19 September 2015.

Ini adik yang nombor 5.
Aku jarang cerita pasal famili dalam blog kan. Entah, aku mahukan privasi kot huhu.

Ini hantaran dari pihak perempuan, hasil keras-tangan aku hihi. Sebab tu nak abadikan dalam blog ni =)
Aku pun main belasah je sebenarnya. Tak pernah buat hantaran pun. Tapi sebab yang lain pun (siblings) sama-sama tak reti maka boleh aje lah macam ni pun.









Hantaran dari pengantin lelaki;

 The pengantin;
Ini masa malam nikah.


My family.


Hari kenduri =)
Officially off the market


Gambar 1 family masa hari kenduri boleh pulak tak ada ye huhu.. Sebab masing-masing bz. Lepas tu, hari kenduri tu jugak pakcik aku meninggal dunia. Masa majlis ni tengah berlangsung. Arwah memang ada sejarah komplikasi jantung. Start dari malam nikah tu, dia dah mula semput dan sukar bernafas. Pagi tu memang tak berupaya nak keluar menjengah majlis langsung. Menjelang zuhur, arwah menghembuskan nafas terakhirnya, kat rumah kami. Al-fatihah untuk arwah Pak Malik. Semoga rohnya dicucuri rahmat & ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

Untuk adik aku, Nor & pasangannya Fikri, selamat melayari kehidupan baru sebagai suami isteri. Semoga bahagia dan gembira selalu, sampai ke syurga. Amin..


6 comments:

  1. Tahniah adik Didi! Semoga berbahagia ke anak cucu :D
    Nice apa gubahan Didi, untuk orang buat pertama kali memang cantik tau.

    ReplyDelete
  2. tahniah adik ehehe.. cantik je hantaran2 tu semua.. berbakat tu =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih.. seronok juga buat hantaran ni hehe =)

      Delete