Friday, May 08, 2009

Shaldan oh Shaldan

Shaldan! Shaldan yang ku kenal sejak zaman 3rd year masa belajar kat UIA dulu.. Shaldan yang sering menenangkan perasaan.. yang selalu menghadirkan 1 rasa bahagia....

Bila ku m.e.n.g.h.i.d.u.n.y.a

erk?? apaan sih?

At-10-tion
Entri ini bukan lah berkaitan dgn seseorang yang bernama Shaldan. Tidak. Shaldan adalah nama sejenis air freshner. Hehe.. Atau nama penuhnya Shaldan Pot

Aku mmg mula perasan air freshner nih masa 3rd year kat UIA dulu.. Org yg bertanggungjawab memperkenalkan aku secara x sengaja (erkk sbenarnya beliau x tau menau pun pasal mende ni)ialah Mdm Zulfa yg ajar aku C Programming. Kalau lalu dpn bilik dia hidung aku ni salu menangkap 1 bau yg enakk g2.. Satu ketika aku masuk dlm bilik dia n aku perasan.. Aahh ini lah punca bau wangi nih.. Nama, bentuk & rupa bekas air freshner ni terus ku hafal..

Dan setelah beberapa thn berlalu.. aku masih menggemari Shaldan..especially Shaldan Marine Soap.. Tp dek kerana harganya yg agak mahal (pada aku la) aku tidak la sewenang2 nya membeli.. Kerap kali waktu di supermarket aku akan tinjau2 bahagian air freshner nih..kalau ada akan aku amik n pegang2..juga membelek harganya..

Tapi apa yg kerap berlaku juga ialah aku akan meletakkan balik Shaldan ni di tempat asal..setelah otak aku membuat kira-kira ringkas budget yg dibenarkan untuk aku berbelanja.. Tapi bebaru ni aku dgn tegar nya mengambil dan memegang Shaldan Pot kuat-kuat..Tak mau lepaskan.. Hihi aku mesti beli kali nih!!

Oh wanginya bilik aku sekarang dengan haruman Shaldan Pot Marine Soap nih..
~Lalalalalala

No comments:

Post a Comment