Thursday, May 28, 2009

Typewriter yang dibuang

Its been a while..Lama nya x apdet blog.. Ive been bz..bz with the exam week. Biasalah habis je ujian cecikgu akan bertungkus lumus menanda kertas.. kerna dihambat oleh su peperiksaan..hehe..well aku dok kat tgh2..antara yang dihambat & yang menghambat.. Menghambat kerana aku merupakan assistant su peperiksaan.. Dia hambat aku, aku hambat plaks org lain..bleh? Tp x de hambat apa pun..aku paham kebizian mereka.. Dorang pun paham dilema aku.. Ada x de pun, yg kena hambat sorang je, incik yg mengajar paper sivik, KT & KH kelas aku. erm..biasalah incik itu.bosan.


Erm.. apa kaitan bebelan aku dgn title kat atas tu? x de la..actually its about wallpaper. aku teringat masa aku nk discuss jawapan exam dgn bebudak year 4 bebaru ni..aku bkk powerpoint dr laptop aku.. biasala, nk cover line..aku dah tuka la wallpaper kim hyun joong aku awal2, dan aku gantikan dgn wallpaper yg 'general'..


bleh plak ada sorang budak ni persoalkan.. "Cikgu, kenapa benda tu kena buang?"


critical thinking sungguh anak2 murid aku..alahaiiii..


Ini la gambo nya

No comments:

Post a Comment