Sunday, August 29, 2010

The moving objects

Salam Ramadhan & Salam 1 Malaysia..

Mengada2kah aku?
Masa boleh tengok tv, tak nak tengok.
Now, tak dapat tgk, rasa naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak sangat tengok. (panggg ;p)

Aku rasa aku sangat mengada.

TV baru aku dah sampai.
Tapi akaun astro x aktif2 lagi (katanya....)
So masih tak dapat tengok la objek2 bergerak di kaca tv.

* tv + astro sebelum ni, osmet aku punya... semalam dia moved out. Akaun atas nama dia so dia la yang bawak..

Arghhh.. x dapat tengok nasi lemak kopi o....

3 comments:

  1. ada pa dgn nasi lemak kopi O?

    ReplyDelete
  2. D, aku dah 3 bulan kut tak tengok tv (sejak tv kawan punya kat rumah sewa tu rosak, pastu takde sapa nak baiki, masing2 nak ngadap laptop). Balik kg ni baru jumpa tv..rasa mcm jakun sangat sebab banyak benda yang tak biasa aku tengok..hahahaha...

    ReplyDelete
  3. Aideeb: ada shahirah, pengacara yg kelako.. suka la..dengar dia berceloteh hehe.. x kisah la dia merapu apa pun tapi syiookk didengar oh..

    Fida: Heheh.. sama la..biasa tv OK pun aku dok ngadap laptop.. kdg tu siap bukak je nk dengar suara tp aku x ddk dpan tv..
    Tapi ada hari2 tertentu aku mmg tgk tv..mcm hari selasa tgk desperate housewives..huhu..mlm ni!!!!
    pastu bulan2 pose ni mmg tv la peneman aku yg bersendirian ni bersahur dan berbuka..

    ReplyDelete