Saturday, March 26, 2011

Saman!

Tengah kecoh-kecoh orang dok check saman ni, aku pun nak check jugalah..

Manalah tau, di sebalik kesiputan aku membawa kereta,, kot-kot la time terlebih press minyak tu tetiba JLL3092 terserempak dengan benda nih,



Mau letak antena kat dahi kalau tetiba dapat surat/notis suruh bayar saman. Kalau RM3 tu layan lah lagi. Tapi kalau RM300??

Sayang oooo duit.. Penat keje~~

So, tekan-tekan-tekan-tekan-tekan-tekan

akhirnya,

RM0.50 POLIS: JLL3092 Tiada Saman dikeluarkan sehingga 25/03/11. Terima kasih.

Sama-sama lah ye,,
hehehehe

3 comments:

  1. Aku kena sekali..tahun lepas, nasib baik masa tu ada diskaun. So melayang la 150..huhu

    ReplyDelete
  2. JLL 3092..ok kalau terjumpa di jalanan, aku hon!.. ;)

    ReplyDelete
  3. Fida, sila2.. hehe tp aku mungkin terkejut sambil berfikir, erk.. aku buat salah ke keta besar tu hon aku, hehehehe..

    ReplyDelete