Monday, September 19, 2011

Let's start the music!

Saja je tulis tajuk macam tu, padahal bukan ada apa sangat pun. ^^

Tetiba, aku volunteer nak ajar Muzik untuk Tahun 2 2012. Memandangkan sekarang kan silibus dah bertukar (dari KBSR ke KSSR). Maka kena la semua cikgu-cikgu yang mengajar/bakal mengajar batch tahun 1 2011 ++ pergi berkursus.

Aku sebenarnya ada rasa bosan sikiiiit (bukan tak suka ye, bosan sikiitt je) sebab tahun ni memang mengajar Bahasa Inggeris semata. Tahun sebelum tu, pernah jugak ajar PJ. Tapi, aku sendiri la yang cakap kat GPK aku tak nak ajar PJ dah. Tak minat ye. Harap-harap dapat la ajar PS tapi hampeh. Agaknya semua pun suka nak ajar PS (Seni) kot. Tapi aku adalah opsyen. Tsk. Takpe lah. Malas dah nak request.

So, dengan semangat baru aku pun volunteer je lah nak ajar Muzik tahun depan. Ada la variasi sikit. Hari-hari makan lauk sambal belacan pun, lama-lama boleh rompong hidung, ye dak. Eh apa kena mengena miahahaha.

OK, harap-harap kursus 5 hari ni tidaklah membosankan sangat ye,,

2 comments:

  1. Kalau aku la d, Muzik aku fail...seni pun fail.
    Kalau ajar buat blog aci dak? miahahahha

    ReplyDelete
  2. Fida: hehe muzik & seni simple2 je boleh la fida.. uiks kalao ko aku percaya bukan takat buat blog je, ajar buat laman web pun ko boleh iye dok,, hehe

    ReplyDelete