Thursday, September 29, 2011

Terima kasih

Terima kasih pada kawan-kawan yang sudi menghantar ucapan selamat hari lahir dari jauh..


Recently I turned off the birthday notification kat FB. Tak tau kenapa, tapi rasa nak senyap-senyapp je hehe.  As expected memang tak ada orang yang perasan. Tapi tak  apalah, since dah makin berumur, makin tidak mengisah.

Tapi bila ada kawan-kawan yang personally SMS, saya rasa sangat teharu sebenarnya.
Sesungguhnya ingatan dari korang adalah hadiah yang sangat berharga. Ye, saya sangat menghargainya.

Thanks again  ye. ^^
Doa baik-baik dari korang, saya turut panjangkan untuk korang yang mendoakan.

Amin..

2 comments:

  1. Amin... sama-sama d;)

    aku bukan setakat turn off notification. Dah delete terus akaun..errr;)

    ReplyDelete
  2. Hehe.Kekadang aku pun nyampahs dengan FB. Tapi aku x boleh delete. Sebab kadang2 ada benda nak sebarkan pada rakan2 guru senang thru FB sbb guna private page.

    ReplyDelete