Friday, November 30, 2012

29 jam lepas pesawat Air Asia X bawak aku balik ke Malaysia.


Assalamualaikum...
Selamat kembali untuk diri sendiri. 

Alhamdulilah trip yang dirancang selama lebih setahun dah jadi kenyataan. Rancang untuk pergi secara serius. Kalau kata berangan nak pergi tu, rasanya dah lama, sejak dari zaman drama korea mula glamour, zaman Winter Sonata. Masa tu aku kat main campus tapi tahun berapa tak ingat. Yang aku ingat, ada 1 hari tu aku dan Kama siap ponteng kelas ganti fkm waktu malam semata-mata nak tengok episod akhir winter sonata.

Ni nak mulakan dari mana aku pun tak tau. Cerita selama 16 hari kat Republik Korea. Dan yang syoknya aku bukanlah free sangat walaupun sekarang tengah cuti sekolah. Aku dapat berpindah ke sekolah baru dalam Batu Pahat mulai Januari 2013. Sebelum pegi Korea aku cuma sempat packing semua baju kurung aku. Lepas tu aku dah malas nak pikir sebab lagi berapa hari nak berangkat ke Korea. 

Nak tinggal sekolah perlu siapkan nota serah tugas; aku belum siap..
Nak kena lapor diri kat sekolah baru; 23/11 aku dapat msg whatsapp dari GB sekolah baru minta aku lapor diri awal Dec.. terus rasa tak senang (waktu tu aku kat Lotte World, huhu)
Nak pindah rumah ofkos kena kemas; aku baru kemas 2/10.. pftt
Nak pindah rumah kena cari rumah sewa baru; belum lagi..huhu

Banyaknyaaa.. keje..


No comments:

Post a Comment