Saturday, December 12, 2015

Penutup trip 2015

Assalamualaikum.

Lama sangat nih tak update. Alasan standard aku ialah sibuk, dan kurang rajin juga sebenarnya hehe.

Alhamdulillah. Dah selamat sampai Singapura jam 6.05 petang tadi. Now tunggu masa nak masuk JB.. Bas jalan pukul 9.15 malam kejap lagi. Sementara tu update la kejap, sbb sayang pulak data yg aku beli khas untuk roaming tadi. Karang dah masuk JB dah lain pulak pelan nya.

Jadi, inilah penutup trip aku untuk 2015. Trip Melbourne & Auckland. Panjang cerita nya. Harap boleh bertabah la meng update. Walaupun cerita ke Jepun setengah tahun hari tu tak habis habis. Cerita ke Krabi bulan 9 pun macam tak ada gaya nak up je.

Pening nak pilih gambar yang mana satu.. Last last aku pilih gambar ni. Muka aku pada hari bertolak, 27 November..& muka hari ni masa baru naik flight di Auckland tadi.


Cak! Hehe. Inilah souvenir termahal untuk trip ini.. 

4 comments:

  1. Update la. Suka baca cerita org travel =) fighting.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai najwa.. ya, insyaAllah saya akan update..ada byk benda nak share..

      Delete
  2. Sunburn kah itu?!

    Welcome back Didi. Have a safe trip back to JB!! Saya akan menanti dengan sabar cerita NZ & Aussie ni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai kay!!!

      Iya.. Sunburned. Teruk kan? Walaupun geram dan sedih tapi sepanjang di perantauan buat buat tak tahu saja.. sbb tak ada apa pun boleh dibuat. Segala serum ke apa di rumah..

      Ya saya akan update insyaAllah 😊

      Delete