Thursday, April 16, 2009

4:13-17

Gossip boy???
==========
Awal minggu nih ake dikejutkan dengan 1 berita x baik.
Ada students badmouthing me.. cakap psl menda xx plak tu.
N I never expect that to come from those pupils.
2 ari aku asyik terpikir pasal perkara tu.
Skang aku dah neutral..malas nak amik pot sgt.

Next!

Pemantauan
=========
Owh who likes to be observed? especially by the superior..
Tapi sometimes it good rite.. it give people the pressure.. manusia akan bergerak bila ada pressure (tak tau la org lain..tp aku, iye!)..
Aku yg bbaru ni pressure menyiapkan 8 fail2 SBOA (ujian lisan or School Based Oral Assessment) akhirnya boleh menarik nafas dgn lega bila pentaksir tu selamat memantau fail2 aku..
Skang baru la meja ku tak semak dengan timbunan fail..


Next!

TV as sleeping tool?
===============
Bagi aku skang tv adalah 1 alat yg leh membantu aku utk tido..
Yaa.. the moving object / peoples in tv really help me to doze off
Aku dah jadi mcm org tua2 yg tertido bila tgk tv..hehe

Balik kampung
============
Bz nya aku..
Rasa mcm dah lama x balik kampung menjengah keluarga
Memandangkan Sabtu nih aku x de apa2 kegiatan so boleh la pulang ke desa esok

No comments:

Post a Comment