Wednesday, April 08, 2009

My Blabber on a holiday~~~



Ari nih kami warga Johor bercuti sempena keputeraan Sultan Johor..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Best jugak.. sekolah dua hari..cuti sehari and sambung lagi dua hari..
Kalo aku pun rasa best apatah lagi bebudak sekolah kan..

Next!

Bibik in action
~~~~~~~~~~~~
Cuti sehari ni jugak ku isi dengan xtxt ala-ala bibik..
Gosok baju utk minggu ni n minggu depan
Sapu umah bawah. Umah atas nanti la Ahad ni aku kemas..ahaha
Pengurusan kain; lipat, basuh, sidai
Kemas benda2 lam fridge
Masak2..

Next!

Pengurusan Fail, Lesson Plan, etc - Dilly Dally
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Alahai lomah den..
Patutnya at the moment aku dok ngadap laptop ni aku kena wat suma2 kat atas tu..
Tapi seperti biasa aku sukar mengawal diri bila dah online
Ayat seterusnya bleh ditafsirkan sendiri
By the way aku akan buat juga arini .. tp nanti2 lah..miahaha

Next!

It's show time!!!
~~~~~~~~~~~~
Aku ni kan
Asyik2 beli beli beli cerita
Tapi x tgk2
Tapi nak wat cemana..
Bila dah letih2 balik keje, mmg x de nafsu nak tgk..
Ada x ada pun aku resting my eyes and mind dgn re-play short vid pasal JoongBo/X-Men
Kalo tv lam umah ni mmg sangat jarang aku n housemate bukak
Dolu masa x dpt siaran sebok nak pasang Astro
(If u must know, kat kawasan aku tinggal ni kalo x pasang Astro mmg x dpt siaran apa pun)
Bila dah pasang x tgk tv pulak..

Next!

Serabut
~~~~~~~~
Serabut n serabai. Nih nak marah kat celcom nih. Im a celcom broadband user. N since last month got message from celcom mengatakan yg aku dah exceeded the limitation of bandwith usage..which they claimed should only be 5GB per month.

Hellloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Kenapa masa beli dulu mende2 ni x de diterangkan pown? wujudnya policy cam nih?
And actually aku hangin gak coz before ni dorang canang2 la pay 'only RM68' tp actually bila dpt bill RM71.05..
caj yg lebey tu utk itemized bill n tax..
ish..cakap la jelas2 n terang2..
its not that aku berkira utk bayar RM3.05 tu..
tp the point is aku geram dorang x terus terang dr awal.
Apsal ek. Marketing strategy ke?
Haish.
Mencik!

No comments:

Post a Comment