Sunday, February 07, 2010

FO - really made/make my days!

Minggu ni agak menensionkan. Sekolah straight 7 hari.. Semalam, ari Sabtu sekolah ganti. Arini, Ahad ada program motivasi.

Penat dgn tugasan, tu OK lagi. Aku x berapa nak pikir sgt, so x la terasa mana. Tapi, disebabkan mulut seseorang yang aku x berapa nak berkenan, mood aku ari ni rasa cam tumble down sikit la. Tambah plak dgn 1 insiden yg er.. aku x nak papar di sini coz ia terlalu privacy. Sungguh penat.. sungguh penat bila kita senyum secara terpaksa nih..huhu.

Aku kan..jarang3 sangaat nak cakap soal hati dan perasaan ni. Sbb aku x biasa meluah. I've problem trusting people whom I can share my personal stories. Ada tidak, aku bercerita pada diri aku sendiri. Cerita dalam hati. Sebab tu lah.. sebab tu lah aku begitu obsess pada Korean Entertainment. Pada aku, hilang tension2 aku nih bila aku layan certain2 program..mcm Family Outing. Family Outing x pernah gagal buat aku yg RIGID ni dari ketawa or paling tidak pun.. menyengih.

Entri ni, meant 4 me utk kenang2 balik 1 fine day nanti.. 1,2,3,5 atau 10 tahun lagi.. Adakah aku masih mcm sekarang. Aku cukup berhati2 agar aku x mudah ditimpa perasaan. Aku malas melayan.. Kalau ditimpa perasaan suka tu mmg la indah. Boleh senyum sampai ke telinga. Kalau yg sebaliknya tu yang aku ngeri. Aku benci diri aku masa aku dalam emosi x betul tu.. Serious. I can't afford to be like that now. Skang aku sorang cikgu yang dah dilantik secara rasmi. Aku mesti jalankan tugas dgn baik. Aku cukup2 sedar yang aku takkan boleh buat keje dgn betul kalau aku sekali lagi ditimpa perasaan mengong mcm tu.

So, teruslah mendonlot FO.. Kalau FO boleh buat ko lupakan perkara2 yg x best tu.
Sekian.

No comments:

Post a Comment