Thursday, February 25, 2010

Terikat?

Petang semalam aku dikejutkan dengan 1 sms from my colleague. Hehe bukan kedatangan SMS ataupun bunyi message tone yang membuat aku tergezut, tapi soalan yang ditanyakan,
"Dd akak dengar ko dah bertunang masa cuti raya cina aritu, betul ke? Benda baik tak baik sorok2 tau.."

What to say? Macam mana orang lain yang boleh begitu lebih arif tentang hal 'peribodi' aku ye..huhuh.. Kagum aku dengan insan bertuah yang memulakan gosip sebegitu. Aku mengingatkan my colleague tu, supaya lebih berhati2.. dari mana dia dapat berita tu.

Y? Given my personality, aku tak mungkin senang2 bercerita hal peribadi ni di public. Ye..aku tidak sembarang2 berkongsi cerita pasal hati dan perasaan ni. Kalau tiada kepercayaan, maka tak mungkin mulut ini akan membuka cerita. Dan untuk memberi kepercayaan itu , penilaiannya aku buat bukan dalam masa sehari dua.

Lagipun sekarang ni OK je kot kalau bab2 mcm ni tidak kita expose kan sangat.. Rasanya ramai yang berfikiran macam tu.

Hmm.. Last2, aku tak clarify pun isu tu.. Buat tak tahu saja hehe.. Meh sini aku nak jawab kat sini. Ye, aku dah bertunang. Tahun 2007 dengan laptop cap HP ni. On Janu
ary 2010 bebaru ni pulak I engaged with my Streamyx Broadband. Boleh???? Hehe aku nak 'layan'kan imaginasi si gossip starter tu.. U want to do a drama script? Novel script? Yes, let me see you do it your way... hehehehehe..


P/S - Aku ingat artis je kena gossip. dan merasa jugak aku menjawab style artis, walaupun artis dengan aku ni jauh betul panggangnya dari api..
"err.. no comment"


2 comments:

  1. Apa?? didi dah bertunang???hehe..

    biasa la didi..sekali sekala merasa jadi artis..ekekekeke..

    PS: nnti nk tunang btul2 jangan lupa bitau!

    ReplyDelete
  2. Fida!
    Insya Allah,I planned to do it secretly (kalau sampai masanya)but maybe i'll keep close friends updated hehehe.. coz i know my close friends will keep the story safe............

    ReplyDelete