Thursday, July 15, 2010

Kesakitan yang tak terperi...

Salam.
Dah 2-3 bulan aku mengalami sakit2 kaki kat bahagian pergelangan. Tapi biasalah, berlagak macho dan tahan ajer sakit tu..

Cuma semenjak 2 menjak ni makin sakit pulak aku rasa.. and considering the current trend (huhu!!) kat sekolah aku skang, kena berkasut sepatu dan bertumit tinggi.. awwww.. maka bertambah2 la letih kaki ku nak menampung berat aku sebanyak xx kilo itu... Lepas tu, memang lah rasa tension sebab kena turun padang dalam keadaan kaki ko sakit begitu.. (Aku kan cikgu PJ tak bertauliah)

***bukan current trend, tapi our new headmistress encourage us to wear the heels..

Untuk mengurangkan sakit di kaki, maka petang tadi aku request sorang akak tukang urut dekat2 kawasan umah aku ni datang, untuk mengubat kaki..

Aku bagitau dia kaki aku terseliuh, kat area2 pergelangan kaki..

Sekali dia urut, tuuuu diaaaa.. bukan terseliuh ok? urat aku masuk angin.. ada biji2 angin dalam urat.. so menyebabkan darah dalam urat tak berjalan dengan lancar.. memang sakit oh!!... rasa nak terkencing2 aku tadi. Tapi tak la terkencing kan. Disebabkan akak ni bawak anak dara dia, so aku agak segan2 ayam la nak mengaduh2 sangat.. Daripada duduk penuh tertib, terus hilang kesopanan dan kesusilaan duduk aku tadi.. Aku rasa memang aku kaya facial expression tadi.

Daripada pengalaman petang tadi, I have to consider massaging my legs/body constantly. Last aku berurut bulan 3 hari tu. Now bulan 7 dah rasa sakit semula..

Is this what we call

AGEING?
...

Moral of the story: Cubalah berurut kawan2! while and after effect dia memang best!! hehehe. Ada berani???

No comments:

Post a Comment