Sunday, June 01, 2014

Live update - Day 0 of 2014 Summer Escape Trip

Assalamualaikum.

Now waiting for Daff, at KLIA2.
Akhirnya.  Aku gagal complete kan catatan perjalanan ke korea 2012.
Plan nak complete kan sebelum trip kali ni.. InsyaAllah aku tetap akan sambung walaupun dah samar-samar. Apapun, itu kenangan aku yang aku harap dapat ingat sampaj bila-bila. Walaupun dah mula lupa-lupa, tapi gambar tetap ada..

So, summer escape kali ni tak selama teip dulu..kali ni 12 hari saja di sana insyaAllah. Tolak hari terakhir tinggal lah 11 hari. Hari berangkat balik tu tak yah kira sekali lah.

Adakah kerana faktor usia? Baru mengangkut beg 18 kg dari batu pahat, aku rasa penat hehe. Tapi masih boleh layankan lagi lah.. ini baru permulaan. Perjalanan esok mesti lagi emmmm. Seronok dan letih itu standard..hehe. apapun aku excited plus sedih (eh? Hehe sbb adik aku yg bongsu tak berhenti cakap nak ikut..nak ikut.. rasa guilty pylak)
Cuak.. nak naik katerbang aku mmg biasanya cuak.

Harap trip ini adalah trip yang menggembirakan. Begitu lama aku terperuk sibuk dgn kerja dan tak bercuti ke mana-mana. Ada pun, short trip pegi Bukit Tinggi hujung tahun lepas..

Daa.. aku apdet pakai henpon je ni.. masih menunggu daff dari Kuala Terengganu. Flight delay dekat sejam katanya.. It's ok sbb flight kitorang pukul 1.15 pagi nanti..

Semoga aku dan daff selamat pergi dan pulang. Amin.

Kalau ada typo pepaham lah ye. Tak biasa update pakai fon..

Assalamualaikum. Mohon maaf andai pernah terkecil hati dgn penulia blog ini...

1 comment: