Monday, May 26, 2014

Another busy day

Assalamualaikum..

Hoorayyy! Hari ni hari terakhir sekolah sebelum cuti 2 minggu!

Tapi still banyak kerja. Huhu...
Last week kan ada karnival BI Zon. So hari ni lah peringkat daerahnya. I need to bring our 3 students that'll represent our zone.

Keje kat sekolah still berlambak. Nice...

Semalam pun terkejar-kejar aku sepanjang hari. Plan nak discuss jawapan periksa dengan year 4. Tapi ada cikgu nak tumpang buat ujian muzik. Oklah silakan.. Aku pun memang masuk kelas tahun 4 dengan 3 orang wakil sekolah tu.. Memandangkan 2 orang cikgu BI lain bercuti so aku lah kan yang kena train n attend to them. Dengar balik sebutan dan penyampaian dorang. Then dapat pulak message suruh aku settle kan inquiry pasal kwapm. Ok nice lagi.. Then baru teringat at 12.00 noon ada meeting. Super nice!!

Eh ini mengeluh ke apa ni. Takdelah. Aku pasrah je.

No comments:

Post a Comment