Tuesday, June 19, 2018

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1439 H

Assalamualaikum warahmatullah..

Weehuuu lamanya aku tak update blog ni.
Jangan kau tanya kenapa, kekekeke.

Bersempena dengan syawal yang masuk hari ke lima hari ni, aku nak ucapkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin, untuk pengunjung yang tersesat masuk ke blog aku ni, hehe.


Sebagai kenangan aku sendiri, gambar-gambar masa hari raya pertama.






Can you spot which one is the blog owner? 

With the new addition, those 2 little people, our Hari Raya is surely merrier.

Ok, tutup cerita raya family. Insya Allah to be continued with cerita raya sekolah pula hehe.

TRAVEL
=======
Aku harap sangat dapat up post pasal previous trips.. untuk kenangan diri sendiri sebenarnya. Dah makin berusia, I tend to forget things. Tapi itulah, masa begitu mencemburui. Ditambah pula dengan penyakit malas, apa pun tak jadi kan huhu.

Aku masih berhutang cerita
2012 - Korea
2014 - Korea, Vietnam
2015 - Jepun, Melbourne, OZ & North Island, NZ.
2016 - Trip to Japan (Takayama, Kanazawa, Osaka, Kobe)
2017 - Umrah, Turki & Bosnia
2018 - Aceh

Hmmm yang mana patut aku up dulu.
Masalahnya...
Ingat lagi keww ?

Okay, daaa. Aku nak sambung tengok Miss Hamurabi. Setelah berbulan-bulan tak tengok kdrama, aku lalu nak tengok drama ni je. Ye, aku dalam withdrawal phase kot terhadap entertainment ini semua. It comes naturally, as my age is increasing huhu.





No comments:

Post a Comment