Friday, January 20, 2012

39 Darjah Celcius

Itu kata doktor Saupi dari Klinik Syifa tadi.. huhu.
Aku kena demam urat.

Mula dari balik sekolah tengah hari semalam. Rasa macam 1 badan emit haba.. Tapi tangan dan kaki sejuk. Biasanya kalau demam aku telan panadol je tapi kali ni lepas 4-5 jam effect panadol tu habis, aku rasa seram sejuk balik.

Memang sedih yeee.. Bila sakit tapi keseorangan. Disebabkan aku memang jaranggg2 sangat demam macam ni so aku rasa cemas bila tiba-tiba aku terjaga dari tidur sebab rasa panas yang amat. Rasa 1 badan keluarkan haba.

Telefon mak aku, dia tak angkat. Akhirnya aku telefon kawan, huhu sebab nak tanya dan conform kan ini memang simptom orang demam ke. Memang sedihhhh. Ambik la sapu tangan basah dan tuam di kepala sendiri.

Kemudian dapat pula bercakap dengan ayah aku bila telefon rumah..
Ye.
-
--
---
Itu dia, berjurai-jurai air mata lepas tu. Entah aku pun tak paham kenapa. T______________T

Petang tadi lepas jumpa doktor tu, dia conform kan sekali yang blood pressure aku sudah normal.. 128/80.
Alhamdulillah syukur padamu ya Allah.
Rasa macam separuh sakit hilang.

Okay, mau terus kan makan. Pilih lauk yang sedap-sedap di kedai tadi khas untuk diri sendiri yang demam ni. Tapi memang selera orang sakit ni kurang kan.
Tekak rasa pahit..

No comments:

Post a Comment