Saturday, January 28, 2012

Saya sukakannya!

Memang gembira sekali tengok ada 20++ episodes ye.
Tapi lepas khatam semua.. rasa macam, lambatnyaaaa nak tunggu Khamis.


Ye. Naruto kan kuar setiap ari Khamis.

Nak-nak pulak episod minggu ni berhenti kat babak yang buat aku teruja....
Naruto jumpa mak dia~~ akhirnya.
Aritu episod dia jumpa bapak dia..
Sedih wooo..
Tak berjurai pulakkk air mata aku, huhuh.

Penat kot tunggu, berapa tahun dah, bila laaaa nak keluar kisah makpak & di sebalik tabir antara Naruto & Nine Tailed Fox.

And the next episode his mum is about to tell him why he was chosen to be the Jinchuuriki..
Naruto wanted to tame the kyuubi inside him, so that he can have full controlled of the kyuubi's chakra..

Tskk.. Ni kalau yang tak tau apa-apa pasal Naruto baca ni, konfemm cam nak juling bijik mata dengan term2 yang aku guna kan..
Huuuu, I'm too lazy to explain, sebab pemahaman tentang Naruto ni sangat panjang dan berliku-liku..
Cuma yang aku pasti, once kau dah tengok dan faham salasilah Naruto ni, kau akan rasa macam tengok Anime ni (Naruto) dah macam tengok drama2 lain kat tv tu.. In fact, aku lagi tak sabar menunggu Naruto kot daripada menunggu drama2 manusia itu..

Sabo je lah ye..

No comments:

Post a Comment