Sunday, February 12, 2012

Kuch Kuch Hota Hai

Semalam tayangan citer ni kat TV kan.
Masa tengok gazet beberapa hari sebelum tu,, aku macam,,
elehh, nak tengok lagi ke.

Sebab dulu memang tengok banyak kali OK citer berhantu ni huhu.

Semalam lepas balik sekolah sambil rehat-rehat terbukak la tv3. Biasalah, aku kalau on tv on pc sekali. Melainkan siaran tv tu terlalu membosankan barulah aku off tv dan concentrate on9 saja.
Akhirnya, memang end up aku tgk balik KKHT. Siap sedih-sedih bagai. Apakah... T____T

I have to admit la kot, KKHH is the best Hindi Movie I've ever watched. Sekarang aku memang tak layan dah kot cerita dari India.
Sangat-sangat-sangattttttttt jarang. Kalau tengok sesekali pun, tak de la beriya. Takat tengok citer yg tv hidang je. Memang takkan sampai tahap macam tengok KKHT lebih kurang 10 tahun dulu.
Nama nak beli CD/DVD jauh sekali.
Eh lagipun sekarang kan era mendonlot..

Tapi masa tu?
  • Hafal HAMPIR SEMUA LIRIK lagu dalam KKHH ok. So semalam masa tayangan tu, bila sampai part lagu je, aku agak amaze jugak dengan diri sendiri sebab aku boleh menyanyi sekali. Huhu. Gedikkan.

  • Hafal beberapa dialog. Yang ni lagi gila kot hehe. Tapi dialog simple-simple la. Nampak sangat masa tu mata aku dikelabui oleh SRK dan Kajol.     Masa tengok dari 1 babak ke 1 babak tu, aku macam boleh predict lepas ni dialog sekian-sekian dan sekian-sekian.


Dan yang pasti, semalam ramai yang mengimbas pelbagai kenangan lama sendiri masa / lepas tengok KKHH.. (dapatan dari newsfeed FB)

OK. Nak sambung wat keje sekolah..

p/s-citer R.A One (SRK) da lama aku download tapi tak tengok-tengok lagi..

p/s/s- terjumpa info pasal pelakon kanak-kanak perempuan yang jadi Anjali ni.. Besar dah kot sekarang. Kelass kau dik, kecik-kecik dah glamour.. 

The cute little daughter of SRK in the movie Kuch Kuch Hota Hai, Sana Saeed knocks on the door of television with her role in Sony's Babul Ka Aangann Chootey Na..

Baca berita penuh SINI

All pictures credit to the uploaders.

No comments:

Post a Comment