Thursday, August 06, 2015

My very own Infiniti Challenge

Its past 3 am and Im still wide awake.
Adoi.
Tengah carik idea untuk persembahan budak budak kelas untuk majlis sambutan hari raya minggu depan.
Tolonglah. Aku paling lemah benda-benda macam ni.
On top of that handle pulak budak darjah 1.
Aku cuba nak fikir dan jadi positif ni, tapi pengalaman lepas lepas buat aku terbayang bayang result nya.

Ini baru betul Infinity Challenge.. Dah aku addicted dengan show ni sekarang, tiba tiba aku rasa aku sendiri dalam 1 situasi yang mencabar, gitu.
Serius aku jeles dengan cikgu yang handle budak-budak tahap dua..
Arghh.
Muhan Doujon

-__________-

2 comments:

  1. Pasang lagu raya, then minta budak-budak buat gaya org tengah beraya. Kalau diorang susah nk berlakon, just susun diorang n susuh diorang nyanyi sama n joget sikit2 ikut lagu raya tu. Hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weirdogreenish: thanks for tht suggestion 😊 betul juga, boleh amik kesempatan sbb dorang budak darjah 1. Kalau celaru2 sikit n salah2 nyanyi pun masih nampak comel.. tak nak pening2 dah, nak enjoy2 je. ✌

      Delete