Friday, October 08, 2010

Paku dulang ke paku serpih entah,

Salam.

Aku pernah meraban pasal isu aku terlepaskan pelajar lewat beberapa minit keluar rehat.
Untuk anda yang blur, sila la back read kat sini ye. Tapi entri tu memang panjang dan meraban-raban lah (warning telah dikeluarkan ye!).
Rasa-rasa pening dipertengahan cerita, cepat-cepat pandang belah atas tang kanannnnnnn sekali & laju-laju tekan X, hehehe)

Korang,
Last week kan, aku telah menyaksikan 'dia' itu sendiri yang lewat melepaskan pelajar keluar rehat.

Berkali-kali aku tengok jam. Pastu toleh-toleh ke arah kantin.
Memang betul, dah rehat.

See? Ada masa perkara begitu memang tak boleh nak elak.
We have out own valid & solid reasons kan?
Tak kan lahhh saja-saja nak keluar rehat lambat.
We are humans.
Humans need rest.
Tak suruh rehat pun, memang kita akan rehat.
Ini kan pula masa yang memang dikhususkan untuk rehat!

Moral of the story:
Berfikir panjang & jangan sewenang-wenangnya menyakiti hati orang lain.

Sekian. Ikhlas dari hati aku.

No comments:

Post a Comment