Thursday, October 07, 2010

Tukar Baju Lagi..

Salam..
This is a sticky mode entry and will always be placed at the top from 5 to 7 October 2010..
Scroll down a little bit for the latest entries.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

UPSR?
Dah 12 hari berlalu..
No more extra class - afternoon / night / weekend yooo..

Aku ada waktu free (waktu senggang antara waktu2 mengajar) yang aku spend dengan gumbiranya...... - sembang, tanda buku, dengar lagu, buat worksheets, sembang, hapdet fail2 panitia.. n memacam keje2 part time cikgu (jangan pk lain yo! aku x wat keje2 part time mcm direct selling, menjahit manik etc kat sekolah.. part time di sini adalah mcm keje2 kesetiusahaan, nursing, cleaning...)

See.. sembang dengan keje kena balance ye, hehehehe..

Ya.
I got a lot of free times now.

Makanya,
I'll try my best la meng apdet blog aku ni..
Hari hari..
Haru haru (day by day - korean language)
Cheeeewahhh..

Sebab tu juga..
Aku hadiahkan baju baru untuk blog aku~~~ Lalalalala..
Tetiba suka warna biru..

1 comment:

  1. cantik la weh...

    haru-haru....(learn something new)

    ReplyDelete