Saturday, April 23, 2011

Baru nak excited

Ni entri penuh syok sendiri..

huhuh.

Sebab my friends yang sama-sama minat K Drama memang tak tau pasal blog ni. Why should I let them now about my crappy writing.

Maaf kepada reader yang got no idea pasal keobsesan aku ini ye. I feel like spazzing it here and there. Tapi most of my friend dah laaaamaaaa tengok. So no fun la kot kalau tetiba bangkitkan isu yang aku baru nak rasa best/excited,,, padahal orang lain dah suam-suam kuku perasaannya pada drama ni.. Aku spazzing kat blog aku ajelah gamaknya..

Ye. Setelah sekian lama. Aku baru nak tengok Drama Dream High.
(Best apa tengok drama bila keadaan dah bertenang. Betul ni. Tak payah nak tunggu-tunggu bila laaa video / subtitle nak release. Sekali mulakan tengok boleh terus tengok sampai habis..)

Marathon. 3 hari cukup. Tapi tobat dah tanak buat lagi marathon cenggitu. Seriously.

Ending nya pada aku 50-50 je. Tapi masih suka. hehehe. Ni konfem 4-5 hari pasang mp3 dari drama ni aje.

Baiklah. Kalau tak faham apa-apa takpe. Tapi kalau rasa-rasa nak dengar suara sedap mereka, marilah mendonlot. Aku tulun upload balik. Kottt la nak try dengar lagu yang lain dari yang lain. Ni aku pilih-pilih yang sedap-sedap je.. Tapi taste aku lah ye.
(Right click on the link, Open link in New Tab & just follow the simple instruction!)

Dream High
Lagu tema yang dinyanyikan oleh cast-cast dalam drama. Mereka semua adalah penyanyi juga di luar lokasi.

Suzy (Miss A) - Only Hope
Lagu asal dinyanyikan oleh Mandy Moore dalam filem omputeh 'A moment to remember'.
Suzy is the female lead.

Mandy Moore - Only Hope

No need to explain. Rasanya dia dikenali.

Lee Sung Chul - Last Concert
Lagu ni aku terus suka lepas first time dengar. Even aku tak kenal langsung penyanyinya. In Malaysia, he's kind of Jamal Abdillah / Awie la kot. Penyanyi yang dah berpuluh tahun debut. Suara memang sedap. Lagu ni pun sedap (Again, taste aku huhu). Abaikan liriknya yang sepatah haram tak difahami..

Itu aje. Sekian.

No comments:

Post a Comment