Sunday, April 24, 2011

Craving for McD

Gara-gara pagi-pagi dah bukak blog orang.
Ada pulak yang tayang-tayang entri bersarapan di mekdi.

Celah mana nak cari mekdi kat area sini weihh.. Mintak maap. Ada tak ada pun KFC tapi kena drive 30 minutes la.
*malas nak salin baju. malas nak keluar rumah. sehari ni nak duduk rumah puas-puassss*

Sabor ye. Jap gi instant pau tu masak, ha makan lah dan bayangkan aje itu adalah dabelcis beger.

*Bila menstuation begini selera memang beso & mengada-ngada. Makan nak sedap aje.
**Apakah menu hari ini ye. Semalam aku isytiharkan hari mengemas dan membasuh aku. Hari ni nak isytiharkan hari memasak pulak. Masalahnya, aku dalam zon kitikal, hari ketiga period dan as usual the pain is here & aku rasa kaki aku mengembang.
Waduh waduh.

No comments:

Post a Comment