Saturday, April 02, 2011

Excited Lebihhh

Tetiba feeling macam budak kecik.

Excited lebih dengan meja komputer merangkap meja study & kerusi empuk,,
(Ya!!! lebih banyak ruang untuk aku sepahkan buku/kertas/alat tulis aku tanpa perlu melambakkan buku depan TV lagi~~)

Hehehe. Jaman kecik-kecik dulu, kalau dapat sesuatu yang baru, mesti banyak kali nak try pakai/guna kan? Macam kasut/beg sekolah ataupun kasut/baju raya.

Rupanya dah tua-tua gini masih ada perangai macam tu OK,

Tapi takpelah, at least aku memakukan punggung depan PC ni dengan semangat berkobar-kobar untuk siapkan kerja-kerja aku yang membukit itu.

Walaupun dikira masih bekerja, di hari cuti.

Hey, siapa kata jadi cikgu rilek saja kerjanya???

1 comment:

  1. hehee.. aku kata cikgu releks.. heh!..
    takde la didi, aku tau, tugas cikgu la paling bizi. Kt rumah pun kena buat kerja lagi..huhu.

    ReplyDelete