Thursday, July 07, 2011

Terasa kembali ke zaman itu..

Just arrived from Bandar Tenggara today, after 3-days-course.

3 hari di mana aku 'agak' berseronok. Ewah. Seronok la sangat.
Kalau nak cakap pasal semua sekali, memang banyak.

Aku cuma nak fokus pada kawan-kawan di sana saja.

Selama 3 hari aku duduk dengan rakan-rakan cikgu dari sekolah Felda Tenggaroh (C-da, Tenggaroh 6 & Nadeera, Tenggaroh 1) , aku mengimbas kembali zaman-zaman belajar kat U dulu.

Rasanya dah lama aku tak jadi "Didi" zaman belajar.
Susah aku nak describe macam mana "Didi" zaman tu, tapi melalui 3 hari kat sana dengan 2 orang adik ni (diorang cikgu yang baru posting),  memang aku rasa kembali ke zaman belajar at UIA dulu.Seriously.

"Didi" itu, memang TIDAK WUJUD pada teacher Didi.


......

2 comments:

  1. Adakah "Didi" itu termasuk didi yang belajar pada zaman U? he he

    ReplyDelete
  2. Fida, "Didi" itu memang "Didi" zaman UIA dulu. Semakin menghilang bila masuk maktab & seterusnya alam pekerjaan..

    Baru2 ni muncul semula sebab terjumpa insan 'ala2' rakan2 di UIA dulu.. Aku pun rindu dengan "Didi" yang itu, & of course kawan2 UIA dulu. U r one of them =)

    ReplyDelete