Sunday, July 17, 2011

This is also part of my job!

OK, ini bukan daun kelapa sawit ye..
.
...
......
.........
.............
...................

Tetapi, ia adalah
 

Bukan untuk digunakan dalam majlis persandingan aku juga. erk. (Sila jangan speku aku dah nak kawin pulak,,...)

Tapi standby untuk hari sukan yang agaknya tak lama lagi akan dijalankan. Lepas raya & UPSR kot.

Gigih tak. Hujung minggu cikgu buat bunga manggar. Sebenarnya sudah agak lama benda ni ada kat rumah aku, tanpa diproses menjadi bunga manggar. Tetiba rasa menyampah pulak tengok plastik kertas kilat-kilat ni menempek kat rak buku aku, maka aku pun memulakan modus operandi. Sambil-sambil tengok tv & layan drama kat PC.

Tengok-tengok cam ketagih pulak melilit bunga manggar.

So, ada sesapa perlukan perkhidmatan melilit bunga manggar?? Boleh pass kat aku..

Choiiiiiiii.. (macam kau takde keje lain nak buat ye Dd, huhuh)

By the way, aku cikgu Rumah Merah (walapun tak ada sesapa tanya,nak juga bagitau)

No comments:

Post a Comment