Tuesday, April 15, 2008

Kini Didi Pelajar Semula

~Isnin & Selasa~ 14 & 15 April 2008~

___________________________________________
Lambat
Pagi Isnin pertama selepas kembali menjadi pelajar..aku bangkit sayup..Tu dia! Speaking perlis sket..but pardon me if I make grammatical error here and there heheh..aku belajar bahasa utara melalui auditorial, so x brape nak pasti betul ke x ejaan..aku cuma dpt tangkap pronounciation nya aja..

Sambung kisah bangun lambat.. x de la lambat giler,tp lambat la sampai aku rasa cemuih nak tunggu turn mandi coz shower room penuh..sepanjang aku praktikum aku antara yg terawal sampai kat toilet, so i dont remember waiting/queing just to take bath. Moral of the story Cik Didi.., jgn bangun lambat lagi kalo x nak merasa beratur nak mandi..


Beria
Pagi ni kami bebudak KPLI Ambilan Julai 07 adalah golongan paling beria sbb dah sampai kat tapak perhimpunan seawal 7.15am.. Rupa2nya start lambat.. Hmm kalo x silap aku sem lepas bkn Encik Rizal Pegawai HEP tu sgt strict ke pasal ketepatan sampai ke Tpk Perhimpunan untuk hari Isnin? Ntah la..sekali air bah sekali pantai berubah kot.

Lepas assembly kami berhimpun kat Dewan Kuliah A untuk sesi refleksi bersama encik Yusuf panjang..lama gak dok dalam tu.. dgr dia bercakap2..kadang best kadang kureng tp layan je.. pastu kami dapat jadual kelas memasing.. aik?Banyak nya kelas..i tot sem ni dah abes kelas..hmm tp rasanya jadual cuma berkuat kuasa atas kertas kot.. Kami balik kelas awal hari ni..dlm kul 11am+ dah balik hostel.. cam bahagia je lelebih lagi ble dengar Encik Yusuf kata Kajian Tindakan anto lepas 2 minggu..pastu folio x yah antar.. ngeh3 best2..serta merta aku stop buat apa2 yg berkaitan dengan folio gedabak itu..

Selasa..
Mcm semalam, hari ni pn gi kelas saja2 coz pensyarah ramai yg x masuk.. masa kelas muzik x sangka la pensyarah baru tu begitu sporting.. dia bermain piano n kami menyanyi..memula syok gak tp lelama aku rasa boring coz bdk2 lelaki request lagu lama.. mmg pun, dah dorang lahir beberapa tahun awal dari aku.. hai..layan je la..

No comments:

Post a Comment